5.4.07

Σκόρπιες σκέψεις..(Ι)

Καθώς με χαρακτηρίζει ΚΑΙ εμένα – τόσο λόγω της ηλικίας μου, όσο και εξαιτίας της ελληνικής καταγωγής μου.. - η κλασική ανάγκη για αναγνώριση και διακρίσεις, σκέφτομαι το κάθετί που γράφω εδώ, λέξη λέξη. Ίσως αυτός να ναι και ο λόγος που εδώ και ώρα γράφω και σβήνω. Και αμέσως μετά ξαναγράφω και ξανασβήνω..


Έχω διαπιστώσει όμως, εδώ και αρκετούς μήνες που επισκέπτομαι καθημερινά πολλά ελληνικά και ξένα blogs, ότι η μαγεία αυτού του «κόσμου», έγκειται στην απλότητά του και στην αυθόρμητη (τις περισσότερες, ευτυχώς, φορές) έκφραση των δημιουργών του. Ίσως αυτός ο αυθορμητισμός να επιτυγχάνεται λόγω της ανωνυμίας που εξασφαλίζει ένα blog. ΄Ισως λόγω της απουσίας κριτικών. ‘Οποιος όμως κι αν είναι ο λόγος, παίζει σπουδαίο ρόλο.


Ακόμα έχω θολές φιλοδοξίες και προσδοκίες για το μέλλον του δικού μου χώρου. Σίγουρα πάντως τον χτίζω ώστε εδώ να αποτυπώνονται οι σκέψεις μου χωρίς περικοπές και με πολλά σχόλια για καθημερινά σημαντικά και λιγότερο σημαντικά γεγονότα.
Α! Και με πολύ χαρά για την ολοκλήρωση του δεύτερού μου post!..

Δεν υπάρχουν σχόλια: